Välkommen

till min blogg där jag hoppas du hittar intressanta ideer och tar del av min kreativitet.



tisdag 14 juni 2011

Betongrabarberblad i silver

Ville prova måla ett betongrabarberblad med silverbrons och här är resultatet. Ganska bra blev det och tål väldigt bra att vara utomhus även den svarta ängeln som är spraylackad.
Snart är det nedräkning till semestern och jag hoppas då få lite tid över till nya betongalster.

En liten bild på mitt "evighetsprojekt" en slänt full med perenner som fortfarande inte känns färdig.  Efter allt regnande de senaste dagarna så vet jag var jag har att göra när det torkar upp lite - rensa ogräs :). Det kanske inte är det mest roliga man kan göra men ärligt talat så tar jag det lite som mentalträning också - samtidigt som det blir fint :) Så nu hoppas jag på värme o strålande solsken. kramiz C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar