Korthållare i betong
Har använt mig av silikonformar/bakformar hjärta o stjärna som jag köpt på Åhlens och dekorerat med glashjärtan eller pärlor (tog några från min dotter)...lite klurigt var det att göra ett litet hål för själva hållaren i botten på formen. Försökte borra ett hål men det blev för stort hittade ingen mindre borr...så jag gjorde en egen variant, lite klurig..måste kunna göra på ett bättre sätt tycker jag, ja jag får fortsätta klura på det.
Ha en bra dag /Carina











