Välkommen

till min blogg där jag hoppas du hittar intressanta ideer och tar del av min kreativitet.



tisdag 27 juli 2010

Betong, betong och åter betong......

"Nothing is impossible in a valiant heart"
Nää...inget är omöjligt...ibland bara lite svårare
Stora tavlan/grytunderlägget till vänster är gjort i en form från Former.nu (även hjärtat,ljusstaken). Tavlan "Nothing....." är ett projekt i Vinamold jag hade på kursen i "mjuka formar" hos Cebex i STH. Även Tomten är från den kursen. Otroligt vad man kan göra med olika silikonmtl......
Kram på er alla/Carina


4 kommentarer:

  1. Jättesnygga saker du gör...kan man köpa formar för betonggjutning på nätet...Kram från Mita

    SvaraRadera
  2. Hej Mita!
    Ja det finns en hemsida former.nu som man kan handla formar för betonggjutning. Kolla där..
    Kram fr Carina

    SvaraRadera
  3. Hej där :) tack så mycket för titten hos mig och din fina kommentar. Här var det mycket pyssel :) precis sånt jag tycker om. Vad duktig du är på betong. Det är ju någonting jag måste prova på snart . Men får kanske börja med lite enklare projekt

    Kramar Malin

    SvaraRadera